nytt år, nya tag

jag har blivit himla dålig på att uppdatera, men det är så mycket som ska mellan...

iallafall så kanske ni vill veta vad som har hänt i mitt liv senaste månaden(?) jag har som sagt skaffat häst, 15årigt sto som jag kommer att tävla i år. i hoppning eller dressyr får vi se!
hon tar mycket tid, men det är absolut värt det.
julen spenderades hos farmor&farfar.. mysigt med mycket mat & släktingar. fick ingenting jätte speciellt i julklapp, ponny tog mesta pengarna haha! mellandagarna passerade snabbt, det var mys & krök m pernilla,sammy, rasta mfl. MYSIGT! , umgåtts m jällamänniskorna och satt igång filippa på allvar. nyår nyår nyår.... herreeeeeeguuuud .... denise & mimmi kom hit och vi fixade oss i hundra år, morbror kom & körde oss till linnea i rånäs. SATAN VA FULL JAG VA ! hahaha, jag kan nog säga att det var min bästa nyårs natt ever.

ikväll är mimmi här, vi har kollat på harry potter & nu kollar hon på nåt annat medan jag sitter här :)

imorrn skulle egentligen min lillasyster rida, men nu verkar det inte bli så :s ... jag har kommit på att jag har ridit henne med sadel en enda gång sen vi flyttade HAHA. mycket mysigare barbacka! i veckan ska mickis provrida, hoppas det funkar på då har jag 2 dagar off som jag kan göra annat på :) ...

nu ska jag krypa ner i soffan och vänta på att sebbe kanske kommer? puss på er!

 


(bild från nyår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0