tjugoåttonde

älskling har sovit här sen i måndags, det är därför som jag inte bloggat hihi.

idag åkte NP2A pulka i sunnersta, och självklart kan vi ju inte låta bli att bråka med småbarn haha! "10 spänn om du klipper ungen... eller fresten, 15 för den i grönt." så klockrent. jag älskar er vet ni.

ikväll ska jag till elevhemmet & umgås. är jätte jätte trött men får väl sova tidigt. min mor & ml håller på att göra sallad till mig ! i love to be me. frida & jag köpte pulkor idag också kom jag på, till järvsö. supa stumt i 2 dagar + att åka pulka? HAHA, värt.
var som vanligt i stallet också, satan va pigg hon var! jag tänkte skritta men nejnej så blev det inte! imorgon är jag ledig.. frågan är om jag ska rida tidigt med mickan då.
svåra val här haha.

men nu måste jag rusa,
du är bäst wille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0