tjugofjärde januari - kväll

jag är så tröööööööött... hämtade upp miccis halv 1 och åkte till stallet. miccis va söt & mockade och fixade maten. jag red ut m mickan :) vi skrittade ett bra tag, pratade och hade trevligt. efter det åkte vi hem till mig och drack varm choklad. wille kom också och vi alla tre gick till willys och hämtade miccis bil för att åka till jälla och hämta mimmi. wille sötast i världen bjöd mig på kebab :D gladgladglad . haha efter det åkte vi till elevhemmet och kollade på grease, jag somnade nästan.
senare packade vi in La'Bello i transporten, dunkade Jimmy Jansson & det bar av hemåt till Gränby. míccis drog till heby hon!

tack miccis för dagen, du behövdes.

nu ska jag dricka varm choklad och kolla på film med mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0