tjugotredje januari

dumma dumma thilda.

idag hade jag utsläpp & morgonfodring. allt flöt på och vi var klara snabbt! var väl hemma runt 9, åt frulle och sen tokslocknade jag. en viss person ringde och väckte mig och talade om att jag skulle gå ut och hämta upp...

the secret person gick nyss och nu äter jag flingor & väntar på lillan och mamma. vi ska till satllet haha. ikväll ska jag och lillan kolla på film & äta chips.

nästa helg åker jag till järvsö & super stumt i tre dagar. okej jag överdrev.... men festa blir det!

juste, alla borde säga grattis till min hund som fyller 3 år idag!

everytime i try to tell you how i feel it comes out i love you.

skriver mer sen, låvar med å!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0